Pobierz tapetę (jakość HD 1920x1080)
Powrót

Jedna nadzieja daje więcej siły niż dziesięć wspomnień.

Kategoria: O nadziei
| Ocena : 0.00(głosów: 0)
Jedna nadzieja daje więcej siły niż dziesięć wspomnień.

Inne z tej kategorii

Bądźmy wdzięczni, że istnieją wariaci. Bez nich nie moglibyśmy odnosić sukcesów.

Bądźmy wdzięczni, że istnieją wariaci. Bez nich nie moglibyśmy odnosić sukcesów.
Kategoria: O nadziei
| Ocena : 4.00(głosów: 1)

Ach, Boże, Boże, czemu tak się dzieje, Że tylko głupi ma matkę nadzieję?

Ach, Boże, Boże, czemu tak się dzieje,
Że tylko głupi ma matkę nadzieję?
Kategoria: O nadziei
| Ocena : 0.00(głosów: 0)

Nie wolno tracić nadziei, dopóki człowiek żyje z człowiekiem.

Nie wolno tracić nadziei, dopóki człowiek żyje z człowiekiem.
Kategoria: O nadziei
| Ocena : 0.00(głosów: 0)

Nadzieja przychodzi do człowieka wraz z drugim człowiekiem.

Nadzieja przychodzi do człowieka wraz z drugim człowiekiem.
Kategoria: O nadziei
| Ocena : 0.00(głosów: 0)

Rodzi się próżnia tam, gdzie umiera nadzieja.

Rodzi się próżnia tam, gdzie umiera nadzieja.
Kategoria: O nadziei
| Ocena : 0.00(głosów: 0)

O autorze cytatu:

Marlene Dietrich, właśc. Marie Magdalene Dietrich (ur. 27 grudnia 1901 w Schönebergu, zm. 6 maja 1992 w Paryżu) – niemiecko-amerykańska aktorka i piosenkarka. Pierwsze role zagrała już w latach 20., jednak dopiero film Błękitny anioł z 1930 roku przyniósł jej międzynarodowy rozgłos. Największe sukcesy filmowe osiągała w latach 1930–1935, kiedy współpracowała z austriackim reżyserem Josephem von Sternbergiem. Podczas II wojny światowej opowiedziała się przeciw III Rzeszy, występując na frontach dla amerykańskich żołnierzy. W kolejnych dekadach skupiła się na karierze estradowej. Ma na swoim koncie ponad 30 głównych kreacji filmowych. Jej najsłynniejsze filmy to Błękitny anioł, Maroko, Szanghaj Ekspres, Destry znowu w siodle, Świadek oskarżenia i Wyrok w Norymberdze. Dokonała ogromnej liczby nagrań płytowych. Przyczyniła się do spopularyzowania wojennego szlagieru „Lili Marleen”. Jej inne przeboje to m.in. „Falling in Love Again”, „Ich bin die fesche Lola”, „Johnny”, „The Boys in the Backroom” i „Where Have All the Flowers Gone”. Pozostaje jedną z najsłynniejszych aktorek XX wieku oraz ikoną kina. W 1999 roku trafiła na 9. miejsce listy najlepszych aktorek wszech czasów, skompilowanej przez American Film Institute (AFI).